Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Sergej Trifunović na premijeri „Montevidea“ u Sarajevu u majici s likom generala Divjaka

Komentari (103) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 05 mart 2011 16:15
J_S_B
Fuj na šta čovek može da se svede
Preporuke:
0
0
2 subota, 05 mart 2011 16:17
Jasna
A tek ovi srbijanski glumci su posebna prica i ceo taj pozorisni svet i pozorisni klanovi, (drugosrbijanski i antisrpski se visoko kotiraju pri raspodeli para),pocev od onog nesrecnog Gorcina,Srbljanovicke,Borke,Vide Ognjenovic,Mire Karanovic,Lecica,ovog sirotog polupismenog Trifunovica, pa nadalje ...Dno dna.
Preporuke:
0
0
3 subota, 05 mart 2011 16:18
Ratko Mladić
Jeste li sigurni da je ovo Sergej Trifunović?Meni više liči na Jelenu Karleušu.
Preporuke:
0
0
4 subota, 05 mart 2011 16:25
Đorđe
A sve je počelo ovako:
NA SPISKU STRELjANIH "DRŽAVNIH NEPRIJATELjA" NAŠLI SU SE I MNOGI POZNATI BEOGRADSKI UMETNICI, GLUMCI, PISCI, MUZIČARI...
KADA je došlo oslobođenje, zavesa je pala na život mnogim beogradskim glumcima koji su bili na pozornici i tokom rata! Na "Politikinom" spisku od 105 streljanih nalazi se i Aleksandar Cvetković, jedan od najtalentovanijih glumaca svog vremena, koji se isticao u Nušićevim komedijama. Optužen je da se "kao glumac u raznim Nedićevim pozorištima i preko radija, istakao ismevanjem i omalovažavanjem Engleske, Sovjestkog saveza, Amerike i našeg narodno oslobodilačkog rata". Na crnom spisku bio je i komedijaš Jovan Tanić, iako je u Beograd ušao sa oslobodiocima, priključivši se partizanima. Optužen je za "ismevanje partizanskog pokreta i služenje okupatoru". Nije mu oproštena šaljiva replika sa scene, kada je jedan lik viknuo: "Idu partizani!", a on je odgovorio: "Šta? patlidžani?"
Preporuke:
0
0
5 subota, 05 mart 2011 16:26
dejo
sramota trebao je da stavi i antu pavelica na drugoj strani.
Preporuke:
0
0
6 subota, 05 mart 2011 16:40
Uskokovic Sasa
Bedno! Zadnje vreme je doslo!
Preporuke:
0
0
7 subota, 05 mart 2011 16:41
Aleksandar
Ako ikada Srbija dobije normalnu vlast, trebalo bi ovom oduzeti srpsko drzavljanstvo (ako ga uopste i ima). Da je doticni glumac bio tih ratnih godina u Sarajevu kao Srbin, sad bi dobro znao kakvu nesrecu i zlo pravi za nas narod. Montevideo ne zelim ni da gledam, Muka mi je i pri samoj pomisli na ovaj uzasni dogadjaj, zabio je srpskom narodu noz u ledja, poturica, nikad ne zaboraviti!
Preporuke:
0
0
8 subota, 05 mart 2011 17:01
Sunđer Bob
Zasluženo je završio kao voditelj kojeg psuju kojekakve lakomoralne pevaljke. A nada se, mukica, da će ga mama Anđa zvati da glumi nekog brutalnog Srbina, ubicu nevinih.On je oboleo od prekomernog samoljublja i u njemu će i sagoreti. Problem je što mi imamo kratko pamćenje, kolko sutra preobući će se taj, kao i mnogi...
Preporuke:
0
0
9 subota, 05 mart 2011 17:11
Bolna istina...
Drugosrbijanci već godinama suvereno vladaju srpsko kinematografijom. Nađe se tu neki Radoš Bajić, Dragan Jovanović ili Lale Pavlović ali džaba kad nema ko da ih čuje. Sergej Trifunović je odavno pokazao da ''nije ni Srbin a ni glumac''. Voleo bih samo da čujem šta će reći Sergej povod ovoga, a kako se odgovor zna unapred bilo bi dobro da ga neko pita šta znači agresija i genocid?!
Preporuke:
0
0
10 subota, 05 mart 2011 17:18
Boris
Fuj.
Preporuke:
0
0
11 subota, 05 mart 2011 17:20
Odbrana i poslednji dani
Bilo je hvale za ovaj film, ali nisam hteo da kvarim idilu. Možda i nije loš..ko zna? Drugo je pitanje političkih konotacija. Ova premijera u Sarajvu baš bode oči. Teško da bi oni pristali da promovišu prosrpske filmove. Ovaj sam film shvatio, s obrzirom na temu i nekoliko scena,kao jugonostalgičnu komediju koja treba da nam pokaže kako je nekada bilo lepo živeti u zajedničkoj državi. Zašto su je se muslimani odrekli sada je manje bitno, jer potrebno je Srbima u R.Srpskoj jedinstvenu BiH učiniti prihvatljivom, pa se s toga i popularišu ovakvi filmovi. A ovo sa Trifunovićem uopšte nije slučajno. Taj je glumac mera za antisrpstvo i u kojem god igra filmu budite sigurni da je antisrpski. Bilo bi lepo da se ostatak filmske ekipe ogradi, jer ako to ne učine slažu se sa njim.Da postoji svest u Srbiji ovo bi trebalo da utiče na gledanost filma,pa da se režiseru smanji dobit, da mu se pokaže da ne može sedeti na dve stolice.
Preporuke:
0
0
12 subota, 05 mart 2011 17:22
GJ
A cenih tog coveka do danas
Preporuke:
0
0
13 subota, 05 mart 2011 17:43
Mićko
O zašto su glumci tako žuti? Pretežno. To je stvar koja zahteva sociološko razmatranje, to je pojava sociološki izazovna.
Preporuke:
0
0
14 subota, 05 mart 2011 17:50
Stanimir Trifunović
Najmračnije je pred zoru...
Preporuke:
0
0
15 subota, 05 mart 2011 17:56
Sizif
Ne čudim se uopšte, on redovno uzima uloge negativaca, leži mu to prirodno.
Preporuke:
0
0
16 subota, 05 mart 2011 18:01
saša r.
Kakav jadnik.
Preporuke:
0
0
17 subota, 05 mart 2011 18:04
dule
Sta reci, droza popije mozak,samo tako.
Preporuke:
0
0
18 subota, 05 mart 2011 18:12
Sava
Svakakav otpad može da se nađe u ovom narodu.Zbog ovakvih osoba koji prave takve ispade na štetu svoga Naroda ,Bog treba da postoji.Pre desetak godina bio je jedan nadareni mladi glumac koji je prihvatio da na sceni ismejava i ponižava Svetoga Savu i sve Nemanjiće, a sa tim i Narod kome je pripadao. Neka se uzme u pamet i ovaj nadobudni glumac i naka se priseti kako je prošao njegov kolega posle odluke da odigra svoju `najvažniju`, ali i poslednju ulogu u životu.
Preporuke:
0
0
19 subota, 05 mart 2011 18:17
Vladimir
Sergeja ne treba osudjivati vec zaliti.
Preporuke:
0
0
20 subota, 05 mart 2011 18:21
John The Rebelator
Eto takva je "elita" zapala Srbima; porodio ju je 6-ipo-decenijski teror razsrbljavanja, "bra'stva-jedinstva", nasleđenog ovom sadašnjom "eu-ropskom" fazom. "Elita" je crvene uniforme zamenila žutim "frakovima". Drug Jovo Kapičić, paradno i ponosno maršira, ruku pod ruku, s Drugom Tadiđem, Čedom, Čankom, Basarom, Karleušom i Sirgayom.
Nema naroda na svetu, koji je u dvadesetom veku doživeo takve golgote i monstruozne zločine, koji ima ovakvu rodomrzačku, odnarođenu, podaničku, konvertitsku, gamižuću kultur-političku "elitu"...
Preporuke:
0
0
21 subota, 05 mart 2011 18:23
Neverni Toma
Rekao sam tj napisao sam stotinu puta da je problem odnosno da je stanje u kojem se Srbija trenutno nalazi samo logicna posledica jednog svojevrsnog patoloskog mentalnog sklopa srpskog naroda i to uglavnom Srba iz tzv centralne Srbije i (jos uvek za sada) severne srpke pokrajine Vojvodine i to uglavnom "starosedelaca" Vojvodjana a ne kako ih pogrdno nazivaju "dodjosa" dakle Srba iz RSK proteranih od strane Hrvata i Srba iz R.Srpske i Federacije BiH.
Eh sada gore postavljena teza tj izneto misljenje moze nekome da se ne dopada, da se nadje uvredjenim ali to je tako.
Zbog cega.Pa zamislite situaciju u kojoj jedan Hrvat ili Albanac ili tzv Bosnjak iz glumacke profesije postupi na nacin na koji je postupio Sergej Trufunovic.
Svakako slozicete se da je to apsolutno nezamislivo.
Dakle ovakvo ponasanje i stanje u Srba zahteva jednu ozbiljnu analizu ljudi iz svih oblasti nauke...medicine (psihijatrije,psihologije) , antropologije,istorije itd.
Preporuke:
0
0
22 subota, 05 mart 2011 18:27
Bobo
E moja Srbijo...Dokle ćeš ovo podnositi?
Preporuke:
0
0
23 subota, 05 mart 2011 18:34
S
Znate zašto je nosio Divjakovu sliku?
Negde zaturio majicu sa Tačijevim likom
Preporuke:
0
0
24 subota, 05 mart 2011 18:52
Njujorker
O "delima" nesrecnog Sergeja, najbolje govori misljenje nasih sunarodnika iz Njujorka i Los Andjelosa, koje je listom negativno. Covek je u srpskoj zajednici postao persona non grata, zbog "uvaljivanja" po stanovima, uzetih i nikada ne vracenih novcanih pozajmica i slicnih svinjarija, kakvima je sklon.
I, eto, na kraju je zavrsio kao "zena u crnom"...
Preporuke:
0
0
25 subota, 05 mart 2011 18:57
Centar
Sergej trebao bi da znas i ovo. Muslimani su u Sarajevu za vrijeme posljednjeg rata mucili i poubijali hiljade neduznih Srba civila. Kukavicki su se izivljavali nad nemocnim Srpskim civilima. Etnicki su ocistili Sarajevo od Srba. Jovan Divjak je bio na strani tih ubica. Sa ovom majicom i ti si pokazao ko si i sta si. Slika i prilika politike koju Srbija danas vodi.
Preporuke:
0
0
26 subota, 05 mart 2011 19:04
nataša
Sergej Trifunović zajedno sa Mirjanom Karanović glumi u svim dotiranim filmovima o ovdašnjim događajima, odnosno o verziji tih događaja u viđenju Srba kao zlih momaka. Ja lično te filmove ne gledam. Ni na kraj pameti mi ne pada. Montevideo je domaći film koji sam gledao jer nije dotiran iz te Karanovićevsko-Trifunovićevske verzije.
Trifunović u tom filmu odudara. Glumi jednog pomalo manijaka, naravno nasilnog i po načinu glume i uopšte prisustvom odudara i od ekipe i od stila filma. Nadam se da ga u nastavku neće biti da ne kvari film.
Setih se da je i ranije bio politički vrlo aktivan u predizbornoj kampanji Tadića. Oni su kao pajtosi, igraju basket.
Uglavnom njegovi i svi drugi protesti u korist Divjaka su kucanje na otvorena vrata, Divjak će biti sigurno pušten i sigurno će biti komentara "pravda je pobedila".
To je ujedno potvrda u kom mračnom periodu se nalazi naša mala planeta i u kakvio moralno ništavilo smo se mi kao ljudska vrsta zaputili.
Preporuke:
0
0
27 subota, 05 mart 2011 19:08
Zarko
Ne cudim se Trifunovicu, coveku bez identiteta, malom provincijalcu iz zabiti, nego Srbima iz Bosne kojih u Beogradu ima na hiljade. Da se ne nadje ni jedan da ga edukuje sta se srbima desavalo u Sarajevu, Tuzli, Mostaru, Brodu, Sijekovcu, Bratuncu i drugim mestim sirom Bosne. A jos kad pomislim da se Divijak i ostalu zlikovci iz raznih patriotskih liga, ljiljana, hos-a itd, slobodno setaju i dolaze u Beograd svih ovih godina. Ne bi me iznenadilo da Divjak prima penziju iz srpskog ministarsta odbrane!!
Preporuke:
0
0
28 subota, 05 mart 2011 19:29
Visarion
Treba se učiti od Jevreja.Neki pevač, ja mu ne znam ni ime, u nekom rijaliti šou , na Pinku rekao nešto protivu njih.Oni digli toliku dževu da se cela Srbija trese.Oni brane svoj suverenitet svuda i na svakom mestu.
Nas blate na sve strane,naši nas prodaju ili se tako prodani slikaju sa majicama i mi se zgražamo ali ništa konkretno ne činimo.Brankovići su naša sudbina.Kod Jevreja toga nema.Ni kod Muslimana,ni kod Šiptara, ni kod Hrvata.Dajte bilo gde u bivšoj državi nađite Natašu Kandić.I vidite samo mi stradamo u Hagu i po tome smo vinovnici zla.Potvrđujemo u Pentagonu laboratorijski izmišljenu reputaciju o "lošim momcima".Ovo nije za zgražanje ovo je za glumačke nacionalne suspenzije a ne za nacionalne penzije, koju će ovaj dasa da dobije ako već nije.Basara, Kandićka,Biserko i naravno Soros stoje iza umetničke " "slobode" i ove spodobe.A mi ne shvatamo.
Preporuke:
0
0
29 subota, 05 mart 2011 19:30
Zoran
Masakr vojnika JNA u Dobrovoljackoj se dogodio u maju 1992, pre bilo kakvih ozbiljnijih sukoba izmedju tzv "Armije BiH" i Vojske RS, pre bilo kakvih izmisljenih i stvarnih masovnih ubistava tokom rata u BiH, dakle masakr je prvi masovni zlocin u tom ratu. Postojao je dogovor o mirnom povlacenju po utvrdjenoj trasi i JNA se u potpunosti drzala dogovora i nije mi jasno kakav odbrambeni, herojski, humani cin je ubijati iz zasede tu vojsku koja odlazi da bi se izvrsilac i nalogodavac tog zlocina danas slavili i da bi im se likovi nosili na majicama. Zasto je izdata naredba da se izvrsi pokolj? Zasti je naredba izvrsena? Zasto JNA nije uzvratila, onako kako bi uzvratila bilo koja druga vojska na svetu da im neko zverski poubija nenaoruzane vojnike? Da je uzvratila,verujem da Sergej Trifunovic danas nebi nosio majicu sa likom Jovana Divjaka.
Preporuke:
0
0
30 subota, 05 mart 2011 19:31
Mišljenja jednog klovna
Pa nema ovde ničeg iznenađujućeg, on je reprezentant generacije kou su zadojile sonje, nataša kandić..., a podizao "otpor" . Ova fotografija jeste slika beslovesnosti. Uostalom on u svim ulogama glumi budalu, i teško je ne gledati ga tako i na ovoj fotografiji!

ISTINA JE OVO NIJE DRUGO
DO GOMILA KOSTIH I MRAMORAH
NA KOJIMA MLADEŽ SAMOVOLjNA
POKAZUJE TORŽESTVO UŽASA
Preporuke:
0
0
31 subota, 05 mart 2011 19:46
Pera Panker,nažalost
I šta ćemo sad?

Hoćete da plačete? Plačite!!!
Preporuke:
0
0
32 subota, 05 mart 2011 19:46
Jelena
Neverovatno ,koji sve mediokriteti pljuju Srbiji u lice.Lako je Sergeju ni brige ni pameti,sto je gore to je dole i sve tako samo da skrene paznju makar i gadostima.
Preporuke:
0
0
33 subota, 05 mart 2011 19:53
...izda
Gnjida se uvek proda za piće u lokalnom bircuzu ... I gnjida se uvek pozna po tome što misli da je pametnija od drugih ako se razlikuje tamo gde mu je bezbedno da to čini, a isti je kao drugi tamo gde može da bude opasno. Imamo mi dve slične reči: jednu za polni organ, a drugu za karakterne osobine ovakvih ljudi.
Preporuke:
0
0
34 subota, 05 mart 2011 19:55
Vladimir Jevtić
Sergej Trifunović je ovim činom pokazao ko je i šta je...U potpunosti se slažem sa komentatorkom Natašom. Zaista je tužno kakvo je stanje u Srbiji po pitanju narodnog jedinstva kada je odbrana nacionalnih interesa u pitanju za razliku od naših suseda koji zdušno demonstriraju u znak podrške dokazanih ratnih zločinaca. Žao mi je Srbije i iskrenih Srba koji nisu šovinisti već iskreno vole svoju zemlju...
Preporuke:
0
0
35 subota, 05 mart 2011 20:01
Stefan Dušan
(početak)

Nije ovo priča o tom nesrećniku i ostatku drugosrbijanse glumačko-rediteljske ekipe koja sada dobija svojih pet minuta. Ovo je zapravo, još jednom, slika i prilika srpske narodne kulture.

Spoljne uzroke koji su doveli do okupacije u kojoj se Srbija danas nalazi obrazložio je Ljubomir Kljakić u briljantnom tekstu "Korisni idioti i kolaps Srbije". Međutim, on se u tom, po svemu nedostižnom tekstu, nije bavio pitanjem defekta srpske narodne kulture (što je posebna tema), a upravo taj defekt je ogromni unutrašnji doprinos okupaciji.

Može li neko da zamisli da se pripadnik bilo koje ozbiljne evropske nacije zalaže za kolaps sopstvene zemlje, a da to prođe bez posledica po njega? Kada bi to uradio, recimo, neki nemački državljanin - on i čitava njegova porodica bili bi izloženi tihom ali potpunom bojkotu, na ulici, u školi, u prodavnici, na radnom mestu, na svakom zamislivom mestu. To nije nasilje, to je elementarna nacionalna solidarnost, koja u Srbiji jednostavno ne postoji.
Preporuke:
0
0
36 subota, 05 mart 2011 20:03
aleksandar
"Glumci" u Srbiji.
Najgori od najgorih. Čast veoma retkim izuzecima, koji su mahom pokojni.
Lakrdijaši i komedijanti, prodane duše, cirkuzanti.
Za malo pažnje, za malo svetslosti reflektora, za poneki besplatni koktel i besplatno nabadanje na čačkalicu, prodali bi i oca i majku, a kamoli neće svoj narod i zemlju.
Još ako im neko aplaudira.
Malo je reći dno dna.
Preporuke:
0
0
37 subota, 05 mart 2011 20:05
Stefan Dušan
(završetak)

Prevelika tolerancija je greh! Srpska pučka kultura nosi taj greh na svojim plećima i upravo zbog toga mi Srbi definitivno nestajemo kao nacija.

Onaj ko oprosti i zaboravi Jasenovac i napravi federaciju sa sopstvenim dušmanima, nema budućnost. Da Nemačka i Izrael kojim slučajem dele granicu, ekvivalent tome bila bi njihova federacija.

@Stanimir Trifunović:

Zgodno i optimistički zvuči, ali nešto dugo traje to "najcrnje pred zoru". Ta zora se, kako sada stvari stoje, ni ne naslućuje.

Jedino pitanje koje se sada postavlja je - da li će je ikada biti.
Preporuke:
0
0
38 subota, 05 mart 2011 20:28
Anta
Sergej Trifunovic je narkoman....ne u prenosnom vec u bukvalnom smislu te reci.... tako da je besmisleno trositi reci na postupke bolesnog coveka.... Setimo se Sonje Savic...
Preporuke:
0
0
39 subota, 05 mart 2011 20:30
folker
da nebih ponovio... -
još jedanput pročitati "visariona" -

mudri ljudi ti jevreji. ceo svet od njih uči. da li smo (mi srbi)toliko naivni,ludi...?

moj trifunoviću, - da nije bilo masakra u dobrovoljačkoj i zatim u tuzlanskoj koloni, (divjak je jedan od glavnih aktera) - rata u bh nebi ni bilo.
kad bi neki sarajlija nosio lik kadijevića, (koji je nastojao da do rata ne dođe)...? ili malo "tezgariš" a!
Preporuke:
0
0
40 subota, 05 mart 2011 20:38
hiperborejac
at Pera PAanker

da ... još jedan Srbin protiv nas... :-)
Preporuke:
0
0
41 subota, 05 mart 2011 20:44
goxy
najjadnije je kad im tadic naredi da se slikaju u tramvajima toboze bore se oni za nesto, Sergej ajde ti lepo u Ameriku i ne vracaj se vise
Preporuke:
0
0
42 subota, 05 mart 2011 20:49
Živadinka
Moje duboko žaljenje ovog anti-bića.A čije je to ime ''Sergej''? Rusko? Uf kakav razlaz forme i sadržaja...
Preporuke:
0
0
43 subota, 05 mart 2011 20:51
Miki
Malo je reći SRAMOTA.
Preporuke:
0
0
44 subota, 05 mart 2011 20:54
Boban
Ne objaviste komentar te ponavljam.
Šta je tu loše? Čoveka, zaista, treba pustiti iz protvora... I ja bih učinio isto što i Sergej.
Preporuke:
0
0
45 subota, 05 mart 2011 20:58
Dejan
Sergej i mnogi drugi glumci imaju veliku porebu da se "pozicioniraju" u razlicitim politickim previranjima, jer su svesni da im od toga zavise anganzmani, time i egzistencija. Medjutim njihova umisljenost je komicna, Sergej se predstavlja pozvanim da sudi o Jovanu Divjaku, a nije bio uz njega svo vreme rata i sigurno ne moze imati uvid i garantovati njegovu besprekornu ispravnost. Mislim da bi Sergej trebao ipak biti oprezniji, Jovan Divjak je oficir vojske u kojoj su se borile na hiljade mudzahedina iz arapskog sveta, Turske, Cecenije, ali od njega nisam bolje ni ocekivao, vrlo je neinformisan, neobrazovan i povrsan, sto se vidi nakon dve sekunde kad god usta otvori.
Preporuke:
0
0
46 subota, 05 mart 2011 21:03
lauret
ne gine mu nagrada 'žanka stokić','zoran radmilović','osvajanje slobode' i nacionalna penzija....
Preporuke:
0
0
47 subota, 05 mart 2011 21:11
Aleksa Đurić
Braćo!


Hajde da ubuduće bojkotujemo ovog čoveka! Da ne gledamo ni jedan njegov film, ni jednu predstavu, da ne prisustvujemo ni jednom njegovom javnom nastupu, sve dok se Sergej Trifunović javno ne pokaje za ovu uvredu srpskim žrtvama!!! Pokažimo da i Srbi imaju dostojanstvo!!!
Preporuke:
0
0
48 subota, 05 mart 2011 21:13
Božidar Maslać
Verovatno je on umislio i da je učinio nešto hrabro, da je borac protiv establišmenta, poput nekih Zapadnih glumaca koji se ne slažu sa politikom svojih zemalja. Ono što karakteriše ljude koji poseduju moralne principe je da se suprotstave moćnicima radi odbrane svojih uverenja. Ovaj moralni čovečuljak i emotivno nezrela osoba glumi buntovnika protiv establišmenta sopstvene države. Kao da je Srbija neka velika sila koja silom i bezobzirnošću sprovodi svoju politiku. Verovatno bi u tom slučaju bio jedan od podobnih glumaca, kao što je uostalom sada slučaj. Njegova akcija je kopija pravog buntovništva. Kao što su nekada postojali od službe stvoreni imitatori neprijatelja sistema, kako pravi ne bi došli do izražaja, tako on glumi borca protiv "nacionalističkog" "establišmenta" slabašne, poluokupirane srpske države. Zato mu treba davati onoliko značaja koliko se daje reabok patikama, panasoanik televizorima i ostalim kopijama pravih stvari. Buntovnik na strani moćnika. To je on.
Preporuke:
0
0
49 subota, 05 mart 2011 21:13
Kruševljanka
Bože, a bilo je tako bistro dete.
PS. A, u koje vreme su posete?
Preporuke:
0
0
50 subota, 05 mart 2011 21:14
Pera Panker,nažalost
@hiperborejac
Jasno da nije.
Niti je ikada bio.
Nadam se da će doživeti medijiski linč nalik onom ko je pretrpeo jedan naš poznati pevač kada se usudio da govori KO nas je bombardovao, a prethodno i posle toga počinio nebrojane zločine u ime svoje ''izabranosti''
Preporuke:
0
0
51 subota, 05 mart 2011 21:18
Nenad Miličić
Ako neka je obukao tu majicu,to je njegova sramota.Srpska elita iliti Kvazi intelektualci nas svaki dan podsećaju u kakvom društvu živimo!!!
Preporuke:
0
0
52 subota, 05 mart 2011 21:19
Božidar Maslać
Verovatno znate kako bi reagovala država Izrael kada bi neki njihov glumac nosio majicu sa likom nekog arapskog vojnog lidera optuženog za ratne zločine nad izraelskim vojnicima na sličnom događaju. Verovatno znate kako će reagovati srpska država.
Preporuke:
0
0
53 subota, 05 mart 2011 21:31
nataša @ Boban
Još jednom da ponovim da vaš stav da ubijanje Srba nije krivično delo je jedanput doživelo istorijski poraz, 1945 godine, ali ne i odgovarajuću zakonsku kaznu. Možda je neka uteha da ni danas realizatori Jasenovca, Oluje i Dobrovoljačke ne smeju da izađu iz mišjih rupa iako ih niko niti goni niti traži. Kazna im je što je njihov život strah. Zagovornici ideje da ubiti Srbina ili masu Srba nije zločin ponovo u javnosti ističu pokušavaju da relaksiraju zločince.
Uz zločin uvek ide neka forma kazne.
Dobrovoljačka ulica i Srebrenica su jako povezani, jedno prethodi drugom, ne kao uzrok i posledica nego kao odnos zločina i kazne.
Jel vi to zagovarate Dobrovoljačku i Srebrenicu ponovio, dok se međusobno ne sataru Srbi i Bošnjaci da se Biserkini i Kandićkini faboriti dobro prošire u Bosni, a i šire.
Preporuke:
0
0
54 subota, 05 mart 2011 21:35
Ultravisitor
Drugosrbijancima je mudzahedinska doktrina prozeta evropskim vrednostima ideal. Prvo begoradjanin jovo koji je junacki branio svoje Sarajevo, onda glumci Karanovicka pa ovaj anonimni perverznjak koji je ogadio srpsku kulturu u nastranom Serbian filmu ekpresno uradjenom za zapadnu distribuciju. Neko kaze da droga pojede mozak, ali sta droga pojede kada nema sta da jede je vece pitanje.
Preporuke:
0
0
55 subota, 05 mart 2011 21:40
Milena
Verovatno će naon ovoga dobiti nagradu ''Zoran Radmilović'' kao što reče lauret
Preporuke:
0
0
56 subota, 05 mart 2011 21:47
čovek sendvič
koliko je naplatio?ili radi za DŽ.
Preporuke:
0
0
57 subota, 05 mart 2011 21:48
Stradija
Cilj je postignut,najviše komentara na većini domaćih internet portala,bez obzira što su negativni i to je vrsta reklame i svojevrsni "image".
Preporuke:
0
0
58 subota, 05 mart 2011 21:49
nikola
sramno je da najveci izvor neprijateljstva i mrznje prema srpskom narodu dolazi iz beograda ovo sto se desilo i sto se desava danas oko nas je za uzbunu i mobilizaciju da se mi koji smo po imenu i prezimenu i po jeziku srbi podignemo protiv zla koji vlada u beogradu jer ako nastavimo da cutimo nestacemo kao pepeo ovo je pitanje zivota.
Preporuke:
0
0
59 subota, 05 mart 2011 21:57
...
Oduvek sam znao da je gnjida, sad valjda to svi znaju. Ovi glumci, pevaci kao da se takmice ko ce vise da pljune i zgazi na Srbiju, te promovisu pedere, te ovo te ono. Sto rece jedan komentator "najmracnije je pred zoru".

Covek podrzava zlikovca koji je ubijao njegov narod, sto nije obuko i majcu Haradinaja, Orica, Tacija, Klintona, Kusnera .... i da se setas malo po Beogradu.

Odvratno je blaga rec.
Preporuke:
0
0
60 subota, 05 mart 2011 22:00
Blagoje Jovović
Tragično i bedno, kakav sve trećerazredni može nekažnjeno da pljuje ovu zemlju po kojoj hoda i čiji vazduh diše. Kakva li šikaniranja podnose oni koji nose majice sa srpskim generalima, o tome podeblja knjiga može da se napiše...
Preporuke:
0
0
61 subota, 05 mart 2011 22:07
posle 1999
i marina abramović je morala da se pokloni sarajevu i tako se pridruži osudi srba kao isključivih zločinaca u jugoslovenskom krvoproliću.i svako ko hoće da opstane mora prvo da objavi,da!srbi su zločinci pa tek onda da mu moćnici daju kartu za dalji profesionalni život.i naše demokrate su odmah autobusima krenuli put sarajeva i klanjali se žrtvama rata,naravno žrtvama samo jedne necionalnosti a ta nije srpska.jedina ulaznica za život u srbiji,znači da se dođe do posla kao umetnik,kao javna ličnost,kao čimbenik kulture,.... je da se prizna ekskluzivna srpska krivica i genocidna namera i udruženi zločinački poduhvat i velikosrpski memorandum i težnje i vekovna hegemonistička istorija i politika...i sve redom...ako to ne učinite,mrtvi ste!profesionalno i doslovno.ne dobijate posao,ne zovu vas tamo gde ste bili neizbežni,izostavljaju vas,prekrajaju knjige i činjenice,brišu vas iz ponovljenih izdanja,stavili su vas na led još pre 15godina,živog su vas za zakopali,humanisti.
Preporuke:
0
0
62 subota, 05 mart 2011 22:09
Boban
Nataša, podsetiću Vas da smo toliko puta pali zbog nedostatka dokaza i nekih bednih optužnica pisanih reda radi, tako da je svako hapšenje kao što je ovo, ili hapšenje Purde, čisto blamiranje i rušenje ugleda.
Preporuke:
0
0
63 subota, 05 mart 2011 22:21
bgd1987
Inače, siguran sam da je gospodin Trifunović do detalja upoznat sa karijerom i delima Divjaka. Siguran sam da se svojim očima uverio da dotični gospodin-general ili šta već nije ni naredio ni podržao ubistva vojnika pri povlačenju, pa je zato rešio da mu pruži podršku... Zar je moguće da je 'kul' i 'moderno' biti na strani protiv Srba, da nosi majicu čoveka koji je optužen da je ubio desetine vojnika pri povlačenju a za koga se još nije dokazalo da je nevin!!! Sramota me je što delim istu zemlju kao dotični glumac i ostali slični njemu.
Preporuke:
0
0
64 subota, 05 mart 2011 22:38
zoran
Zar mora toliko da se ponizava.Predpostavljam da ce tu majicu da nosi u Banjaluci,Pametniji je kad cuti.Definitivno kao narod nismo zreli za opstanak.Cudime da taj covek nezna svoju istoriju nezna koliko je njegov narod stradao.
Preporuke:
0
0
65 subota, 05 mart 2011 22:44
Goran
@Aleksa Đurić
Slažem se s pomenutim komentarom. Treba bojkotovati njegove filmove i nastupe uopšte.
Inače jedina stvar koja me raduje u svemu ovome je ta da mi je lik antipatičan već nekoliko godina,tj da nisam pogrešio u proceni.
A možda je odlučio i da se oproba u politici,a ovo mu dođe kao preporuka za neke partije, LDP na primer.
Preporuke:
0
0
66 subota, 05 mart 2011 23:21
Violeta
Ne mogu da verujem, da je Sergej tako jadan. Kod mene je precrtan za sva vremena.
Preporuke:
0
0
67 subota, 05 mart 2011 23:32
Trident
Bojkot!!!!!!
Preporuke:
0
0
68 subota, 05 mart 2011 23:39
Neofit77
Posle puštanja na slobodu koljača Jurišića, kažnjavanja Gnjilanske grupe (koja je poklala i mučila na stotine Srba) kaznama kao da se radi o obijanju kioska i na kraju odustajanja od gonjenja zločinca Purde, ovo mi deluje sasvim bezazleno. Sergej je samo posledica sunovrata jednog kvislinškog režima, da je samo on problem gde bi nam bio kraj.
Mada se slažem sa pojedinim komentatorima, ubuduće neću gledati filmove u kojima on glumi.
Preporuke:
0
0
69 subota, 05 mart 2011 23:44
roadrunner
Džoni Štulić :

"Sačuvaj me bože kuge, gladi i glumaca"
Preporuke:
0
0
70 subota, 05 mart 2011 23:49
Aleksandar Milović
OJ KUKAVNO SRBSTVO UGAŠENO...
Na dotičnog gospodina nije potrebno trošiti riječi, kao i na većinu njegovih kolega.
Da budem iskren, nisam odgledao ni jedan film u kojem dotični glumi, možda do sad ni nisam znao pravi razlog za to(lične antipatije ću sad zanemariti), ali sad sigurno znam zašto neću ni ubuduće gledati ovog bijednika.
Ne gledam filmove u kojem glume glumci nivoa meksičkih serija, jer to vrijeđa moju inteligenciju, a ovaj gari je upravo na tom nivou.
Preporuke:
0
0
71 subota, 05 mart 2011 23:51
Zoran Tucaković
Sergej Trifunović je ovim postupkom demonstrirao apsolutnu saglasnost sa američkim viđenjem "borbe za ljudska prava". Dakako, ta "prava" su rezervisana za pojedince privržene dostignućima oktopod-demokratije, koji pristaju na vlastito obezličenje i obezdušenje. Povremeno, javi se u takvim jadnicima svest o tome šta su, i šta predstavljaju. Ali, umesto da stid, koji se povremeno probije kroz naslage samozavaravanja i dobrovoljne amnezije, nađe ishodište u pokajanju, kod takvih "persona" često za posledicu ima grotesknu egzibicionističku potrebu za prokazivanjem i ismevanjem ono malo preostale ljudskosti.

A možda je sve to samo najava budućeg filma Gorana Markovića "Jovan Divjak, čovek zvani hrabrost"? Uloga Milutina Kukanjca je rezervisana za našeg Sergeja, s obzirom da se već dokazao ulogom u filmu "Turneja".

Vid' Sergeja, srpskoga junaka,
nosi maju sa likom Divjaka!
A kad nije dobrano naduvan,
on Mladića u svom srcu čuva!
U Sergeja srce je veliko,
neće Ratka da pronađe niko!
Preporuke:
0
0
72 subota, 05 mart 2011 23:59
Biljana Nikolić @bgd1987
Raduje me što ste na ovom sajtu, a još više me raduje Vaše mišljenje. Nadam se da niste usamljeni u svojoj generaciji i da vas ima još mnogo sa patriotskim odnosom prema našoj Srbiji.
Preporuke:
0
0
73 nedelja, 06 mart 2011 00:01
Zoran Đorđević
Kad bi neki Hrvat, ne neki viđeniji glumac, pevač ili sportista, nego običan radnik, okačio bedž sa Šešeljevim likom i pustio da ga slikaju i to objave u Hrvatskoj, ne bi smeo da se vrati kući. A Sergeju, kad se vrati, neće ni majku da opsuju.
Slažem se sa svima koji kažu da ga treba bojkotovati.
Preporuke:
0
0
74 nedelja, 06 mart 2011 00:07
SamoZaNezadovoljne
http://www.facebook.com/home.php?sk=group_134019143333956&ap=1
Preporuke:
0
0
75 nedelja, 06 mart 2011 00:24
Zoran
Možda ga hapse da svedoči protiv Mladića.
Preporuke:
0
0
76 nedelja, 06 mart 2011 00:24
covek iz loznice
pa citajuci pregrst komentara, mahom ,,ljudi se cude,grde,i sta ne znam jos,, ali i to je ,,neko lice srbije,,i zaista se onako ,,zdravorazumski pitam,,sta je njemu to trebalo,sta je postigao stim,, akoznamo da su ljudi ubijani u toj ulici,da je taj oficir jna, pa armije bih,ucestvovao u tome, ja ne volim da tvrdim da je ,,on/divjak/apriori kriv, to je na sudovima da utvrde,, ali se provlaci jedna druga slika, koju salju ,,nasa tuzilastva,,koja je pre svega ,,neprofesionalna,,.i sad jedno direktno pitanje ,sergeju trifunovicu, a sta poznati glumce ,,ako je jovan divjak,,ucestvovao u egzekuciji tih nesretnih vojnika,, dobrovoljacke ul.,,kakvu ces onda ,,majicu da obuces.!hoces li onda biti ,,avangardan,,normalno pod uslovom da je gore pom.oficir kriv!ja ponavljam ne volim ,,unapred presude,,.
Preporuke:
0
0
77 nedelja, 06 mart 2011 00:25
DHSS-ovac
Sergeje, nisi ispao ni pametan ni hrabar.
Ne mozes da podrzavas Kostunicu i uzvikujes Kosovo je Srbija a sa druge strane branis pravdu i slobodu u liku i delu generala Divjaka.
Hrabro nisi ispao, jer tom majicom trebas prosetati Beogradom, a ne Sarajevom.
Preporuke:
0
0
78 nedelja, 06 mart 2011 00:27
Bodgan T.
Dobro je. Sve je Bogu dobro i ugodno bilo... Pa zamislite da su majicu obukli Kusturica,Nole,Dule Savic... Ovako sto se mene tice, Trifunovicu ostani i kuliraj na Miljacki. Vec odavno te ovde niko normalan ne moze ni gledati ni slusati...
Preporuke:
0
0
79 nedelja, 06 mart 2011 00:38
Republika Srpska
Braćo i sestre, ne mogu da vjerujem da ste se iznenadili! Ne znate Trifunovića? Ne znate ko je? Ne znate šta priča godinama? Sve je poznato. Ništa se novo nije desilo. Dozvolili smo takvima da nas prave budalama. Možda to i jesmo!
Preporuke:
0
0
80 nedelja, 06 mart 2011 01:10
Senka
Ima tu jos jedan ugao koji treba razmotriti, a to je :
Da nije stavio na srce lik covjeka koji je kriv za stradanja Srba- ne bi dospio na naslovnu stranu.
A ocigledno nije imao hrabrosti da stavi lik Ratka Mladica.
I ako mu je namjera bila da koristi sok -propagandu - nije se bas proslavio .
U stvari, moglo bi se reci da je usao u ring s pola koplja. Znate onu uzrecicu " da se neko drzi ko kkkk-oplje u ladnoj vodi"
Preporuke:
0
0
81 nedelja, 06 mart 2011 01:12
RS
Evo i reakcija:

http://www.kozarskadubica.net/kdnet/news.php?extend.145
Preporuke:
0
0
82 nedelja, 06 mart 2011 01:19
Aleksandar RS
Bruka. Nemam riječi. Zaista, da neko toliko ne haje hoće li povrijediti svoje sunarodnike ovakvim gestom, to mi je neshvativo. U Republici Srpskoj mu ovo neće zaboraviti nikada.
Preporuke:
0
0
83 nedelja, 06 mart 2011 01:29
Duško Kovačević
Tačno je da je neukusna i odvratna bila ova Sergejeva fora.
Sergej voli da pravi skandale, provocira javnost...malo se popilo...zezanje...evo dao je izjavu da nije znao ko je na slici....
Nije Sergej srbomrzac i tome slično ubjeđen sam...ima dosta izjava gdje brani integritet i ponos Srbije...ponavljam-ružno je sve ovo ispalo, ali sigurno Sergej nije mislio da podrži ovog zločinca ....neki skeč ili štos a možda stvarno i ne znanje ko je lik na majici ....polako....objsniće Sergej o čemu se radi, treba mu vjerovati jer nije folirant
Preporuke:
0
0
84 nedelja, 06 mart 2011 01:33
Skole NS
Uvek mi je izgledao kao neko ko mrzi deo sebe ali sad sam svhatio da on taj deo sebe nema.

Pokazao je koje i čiji je !
Preporuke:
0
0
85 nedelja, 06 mart 2011 02:08
Darko T.
Pa doci ce vrijeme kad ce on sa ovom majicom hodati Beogradom dok ce pojedini prolaznici, crveni od stida, bjezati od lika i djela osobe sa slike kao djavo od krsta. Samo jedan djelic, samo jedan jedini malecki djelic muke i patnje koju je Sarajevo preguralo u ratu ste i vi osjetili tokom bombardovanja i sankcija. A znate kako vam je bilo. Pa sad zamislite kako je nama bilo, a Jovo ne moze biti kriv on nije naredjivao da se kolje i ubija nego bas obratno. Vratio je Aliji sva odlicja kad je saznao za zlocine koji su pocinjeni nad nasim narodom u kazanima. Citav rat sam proveo na samoj liniji razgranicenja, komsiluk mi je i prije u za vrijeme i poslije rata bio pola pola. Ljudi u Srbiji ne znaju ili nece da znaju ali svrstavati Jovana Divjaka medju ratne zlikovce je zlocin sam po sebi.Doci ce vrijeme kad ce se generalima vojske RS suditi u Srbiji, zbog onoga sto su pocinili srbima u Sarajevu...Ah da ne zaboravim, srbin sam iz Sarajeva da ne bude neke zabune
Preporuke:
0
0
86 nedelja, 06 mart 2011 02:23
do sada uzdrzan
Treba proveriti kome su sve Dana i Vuk iz gradskog fonda, za vreme svoje "slavne" vladavine Beogradom, poklonili stan.
Na poduzem spisku naci se i ime tada studenta glume Sergeja trifunovica(?!!!)
To sam procitao u medijima tog vremena.
Preporuke:
0
0
87 nedelja, 06 mart 2011 02:37
Mr X
Razocaran sam postupkom Sergeja Trifunovica,mislio sam da taj covek ima malo vise pameti!?To sto je uradio,je prilicno ljigavo....Resio sam da ne gledam ''montevideo''
Cisto iz protesta,prema glupom i nemoralnom postupku S.Trifunovica.
Preporuke:
0
0
88 nedelja, 06 mart 2011 02:37
jpapan
procitajte sergejevu izjavu o ovom slucaju, pa onda komentarisite...
Preporuke:
0
0
89 nedelja, 06 mart 2011 03:06
300 + 1
Fuj.

Bojkot.

Zauvek.

Neka mu gospođa Karanović od sada bude agent za nove poduhvate u Sarajevu.
Preporuke:
0
0
90 nedelja, 06 mart 2011 04:41
Mirko
Samo da kazem istinu i samo istinu tako mi bog pomogao.Ovaj doticni o kome svi ovde pisemo i nerviramo se bio je prije nekoliko godina ovde u NY.Vidjao sam ga skoro svake nedelje u sali crkve sv. Save nikad na sluzbi ,a uvijek tamo gdje se jede i da se jos zna nije on sam radio tako mnogi likovi iz BG rade tako i dan danas. Samo da se nesto pojede i da vas neko vidi a o nekoj pomoci crkvi i narodu nema govora.
Preporuke:
0
0
91 nedelja, 06 mart 2011 07:25
Mrky28
Ovom coveku je nepotreban komentar jer kako nas narod kaze: "Cega se pametan covek stidi,stim se BUDALA p o n o s i". Zalosno je jedno sto na'oko "dobri" predlagaci neke bolje buducnosti u Bosni kao Suljaga Tihic ovako jednog odgovornog coveka naziva Herojem. U ratnoj nevolji u samom pocetku izbrao je zlocin, ucestvujuci protiv svojih do "Juce" saboraca gde ga je ipak na kraju Alija Izetbegovic odbacio tj. isterao ga iz svoje vojske. Alija je znao: "Ko nije veran svome nece ni tudjem". Po toj formuli netreba ni Sulji Tihicu verovati da on misli dobro Bosanskoj drzavi.
U tome je Milorad Dodik neprokosloven i u pravu sto neveruje ni Sulji a ni njegovom prijatelju Lagudziji.
Preporuke:
0
0
92 nedelja, 06 mart 2011 07:29
Miki
Slika srpskog nihilizma i mazohistickog unistavanja
Preporuke:
0
0
93 nedelja, 06 mart 2011 10:41
Jasna@Dusko Kovacevic
"Sergej nije folirant"
Smesna izjava.Sergej je veliki folirant,pri tom povrsna ,neobrazovana i nadobudna osoba,jer to po pravilu jedno s drugim ide,(nadobudnost i neznanje).I da ste ga slusali pazljivo sta govori videli biste da je on vrlo na antisrpskoj liniji i pre ovog skandala.
Preporuke:
0
0
94 nedelja, 06 mart 2011 10:48
Sve se vraća, sve se plaća
Čekajte, čekajte. Nemojte žuriti. Njegov brat Branislav Trifunović,glumac, bio je konferansije u kampanjama Demokratske stranke. Tako da će brat Branislav ovde štititi brata Sergeja, koji je, jelte,
prekjuče otvorio Fest, jednim lošim skečom i pesmama iz filmova.Onda je brat Sergej bio u Sarajevu sa majicom Divjaka na prstima. Sutra će brat Branislav... Razumete, mislim, ovaj, kako da kažem...
Preporuke:
0
0
95 nedelja, 06 mart 2011 11:11
Ministar za korupciju
Prosto ko pasulj. Bojkot!!!!
Preporuke:
0
0
96 nedelja, 06 mart 2011 11:35
Kole
Ako ste mislili da je ovo najveća sramota, neki kažu dno,poslušajte www.radiosarajevo.ba, Draganu Bjelogrliću je ŽAO što Divjak nije prisustvovao premijeri filma...
Preporuke:
0
0
97 nedelja, 06 mart 2011 11:57
Aleksandar Milović
g. Darko T.
Jedan moj prijatelj, inače rodom iz bivše BiH koristi uzrečicu LjUDI SMO, NISMO SARAJLIJE!
Ovo se svakako ne odnosi na one koji su sticajem životnih okolnosti živjeli u Sarajevu, već na one koji od tog pojma "Sarajlija" prave nešto posebno.
Sarajevo je mahala, grad od tri zgrade i 10 ulica.
Ovdje je riječ o KRVNIKU koji je UČESTVOVAO U POKOLjU DJECE KOJA SU SLUŽILA JNA U TOM VAŠEM "GRADU".
DJECA KOJA SU IMALA 18-19 godina i NISU BILA ISKLjUČIVO SRBSKE NACIONALNOSTI.
To šta Vaš mozak ne može da razluči šta i kako se dešavalo u tom Vašem "gradu", nije razlog da na ovako BESTIDAN način omalovažavate ŽRVTE OVOG ZLIKOVCA!!!
Ako niste znali taj pokolj se desio prije svih tih nebuloza koje Vi nabrajate.
BEFOR SARAJLIJO!!!
Preporuke:
0
0
98 nedelja, 06 mart 2011 12:25
Ivan
A cenio sam ga do danas. Fuj. FUJ.
Preporuke:
0
0
99 nedelja, 06 mart 2011 12:46
Ministar za korupciju
@Neofit77 Potpisujem se ispod vašeg komentara.
Preporuke:
0
0
100 nedelja, 06 mart 2011 12:55
Aleksandar Milović
BEFORE!!!
Izvinjavam se, greška u tipkanju.
Preporuke:
0
0
101 nedelja, 06 mart 2011 18:03
rs
Srpski glumci su me toliko razocarali u poslednje dvije godine da sam prestao da gledsam domacu kinematografiju. Sergej Trifunovic, Nikola Djuricko, burazer Sergejev,Mirjana Jokovic .Kakav je to jad
Preporuke:
0
0
102 ponedeljak, 07 mart 2011 10:23
Miroslav Anđelković
Pljuvao je on po Srbiji koja je stenjala pod sankcijama i ogovarao je ''objektivnim'' piskaralima još davnih devedesetih, dok je kao bahati junoša i negativac iz ''Bureta baruta'' učestvovao na Venecijanskom filmskom festivalu. Mada je tamo predstavljan kao ''veliki glumac'', ta glumačka veličina jednostavno nije umela pravilno da akcentuje imenicu BARUT. Dugo uzlazno A izgovarao je kao kratko silazno. Delovao je karikaturalno, ma koliko se, kao sveži provincijalac, trudio da u Veneciji ostavi utisak o sebi kao blaziranom pripadniku beogradskog kruga dvojke!
Preporuke:
0
0
103 utorak, 08 mart 2011 20:45
Nikola
Radi se u stvari o tome da su Srbiji amputirani poslednji ostaci institucionlano organizovanog nacionalnog dostojanstva. Samo u Srbiji može nekažnjeno da se koristi govor mržnje prema vlastitom narodu. Srbija u stvari više nije Srbija nego nekakva nakaza, kreten, koji se samo lažno predstavlja. Imamo establišment koji se utrkuje u pljuvanju po vlasitom narodu. Možda i nije čudno, što Srbi svugdje u svijetu izazivaju prezir. Nije ni čudo, tukli su nas moćni neprijatelji. Dugo, uporno, pametno, smišljeno, sistematski i brutalno. Možda je razlog u tome što je narod u silnim stradanjima iskrvario, izašla je snaga iz njega? Srbi su u Srbiji jednostavno nezaštićeni. Možda ne bi bilo loše da preostale patriote počnu primjenjivati ustavom zagarantovane mehanizme zaštite, koje imaju i sve druge nacionalne, vjerske, seksualne itd grupe.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner